Saker man kan göra istället för att tentaplugga

Detta är saker jag gjort under veckan istället för att studera:
Bestämma vilken låt jag vill ha på mitt bröllop: Oerhört aktuellt med tanke på att jag inte har någon man i mitt liv men ändå. I'd rather be with you med Joshua Radin står högt på listan.
Gå till hemköp och handla: Bättre än att cykla, tar mer tid.
Kolla på skräptv: Eftermiddagarna bjuder på många fina serier
Googla bilder på Joel Kinnaman: Behövs förklaring?
Gå ner till brevlådan 15 gånger om dagen: Kanske får jag någon rolig post. Svenska Kyrkan älskar att skicka till mig.
Kolla kläder på internet utan att köpa: Jag har hållt mig. Imorgon hoppas jag dock på en shoppingtur på stan.
Kolla upp resor jag inte har råd med: Hittade en billig till Mexico bara 23 000 kronor per person. Som hittat.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Mycket bra aktiviteter alltihop

2010-01-21 @ 14:43:30
URL: http://tanjas.webblogg.se/
Postat av: Frida

Sv: Ja, så tänkte jag med. Folk har ju direkt inte mycket vett nu för tiden!



Jodå, tycker den är kanon! Kul med skärm "där fram" så man kan ta bilder på sig själv och andra. :)

2010-01-21 @ 16:41:23
URL: http://fridacarlssons.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0