Studier

Två dagar kvar till tentan och jag känner att jag borde klara den om jag bara tar lite tid på mig, inte stressar som jag brukar och faktiskt vara lite noggrann. Hade Petra och Tanja på besök några timmar nyss så idag har antalet pluggtimmar inte varit alltför många, men jag känner mig ändå lugn på något vis. Har varit ordentlig och verkligen satt mig in i de sakerna jag tidigare inte riktigt förstått så jag kände att jag kunde ta mig den pausen för att dricka kaffe med mina vänner. Mer än så har jag inte att berätta för tillfället men som jag trodde så klarade jag i alla fall statistiken. Känns skönt.

Kommentarer
Postat av: patricja

oh, grattis till den klarade tentan :) ska du säga upp din lägenhet när du åker eller ska du hyra ut den?

2010-01-29 @ 11:19:20
URL: http://patriicja.blogg.se/
Postat av: Hanna

Bella, du är beundransvärt duktig! Jag önskar nästan att du var lite mindre duktig så du hade tid att umgås mer med mig haha. Men största lycka till på lördagstentan iallafall<3

p.s. jag slutade ju titta på PH men fastnade i värsta maratonet inatt. Sen skrev jag ett jättepinsamt blogginlägg som jag vill ta tillbaka.Tror jag behöver vård.Så går det när du inte är här och kan rå om mig.

2010-01-29 @ 14:00:11
URL: http://hannaslogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0