Helgen

Länge sen jag skrev nåt här. Har hunnit med en del. Typ svettats 2000 liter känns det som. I helgen begav jag mig till Västerås och mina trevliga vänner Jonas, Tanja och Petra träffade jag även en sväng i söndags. Jag, Tanja, Johan och Jonas tog oss till Stockholm och Gröna Lund under lördagen och det var en helt perfekt dag med god mat, roliga karuseller och oerhört trevligt sällskap. Kom hem i söndags och det var tillbaka till verkligheten redan igår. På jobbet var det diverse oklarheter och en smula kaos men det löste sig till slut. I morgon är jag ledig, då har jag bestämt att jag ska bada i havet!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Näe.. va ni också i sthlm? Vi skulle ha mötts upp!=/

2010-07-15 @ 15:24:20
URL: http://rebeccagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0