Jag vill bara hem

Helgen var perfekt hemma i Söderköping. Jag hann med en picknick med tjejerna i Norrköping följt av ett titt på Sex and the city 2 en andra gång för mig, en festkväll i Gusum med favoritgusumsborna Felicia och Hanna och därefter en riktig bakisdag hemma i mammas o pappas soffa. I morse när jag skulle åka hem till Linköping var det tungt, det enda jag ville var att vara kvar hemma. Väl tillbaka i Linkan fick jag veta det jag misstänkt, jag klarade inte spanska-projektet och inte gjorde det mig särskilt sugen på att plugga till tentan på lördag. Nej nu vill jag bara hem till mitt sommarsöderköping, äta glass från Konfekthörnan, åka ut till skärgården, jobba på badet och bara strosa runt vid kanalen. Det är sommar för mig.


Anna & Hanna njöt i solen


Jag & Felicia va grymt snygga i Gusum


Några cider och shots senare var vi ännu snyggare


Hanna var också där och träffade någon gammal vän jag inte minns namnet på

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha sjukt snygga var det ja;P tack för en nice fest iaf... :)

2010-06-08 @ 09:40:26
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0