Jag trivs med mitt slentrianaktiga liv

Mitt liv verkar ha hamnat på paus för det händer liksom inte så mycket just nu. Det konstiga är att jag känner att det är helt okej ändå. Jag trivs med mitt pausade liv. Det känns som att det bara är en raksträcka nu fram till sommaren och sen hösten i Alicante. Vad som i alla fall ska bli trevligt är att vi har "långhelg" denna vecka. Vi har nämligen ingenting schemalagt från onsdag kl 12 och det ska firas genom nyttig middag och tjejig film (Titanic eller The notebook). Vad jag ska göra resten av tiden är ännu oklart men jag ska i alla fall träna och försöka hitta mig en vårjacka.
Jag vill åka till Rimini igen och bränna mig på näsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0