Den kvinnliga motsvarigheten till gubbsjuk

Jag brukar meddela när jag trånar efter medelålders gubbsnygga män vilket jag har samlat ihop en hel hög med män som tillhör kategorin men idag tänkte jag berätta att jag såg på vakna med the voice och såg då en vacker pojke (jag kallar honom pojke då han inte ens fyllt 18 år). Det var nämligen kanal 5's nya modebloggare Andreas Wijk, har kollat in hans blogg tidigare och har slagits av att han ser oförskämt bra ut och jag har då kunskapen om att han är född 1993, alltså fyra år yngre än mig. Känner mig nu som en gammal tant med mina 21 år i bagaget.
Bild
Bjuder på en bild på grabben, prima lammkött

Kommentarer
Postat av: Petra

Nej. Fy, han var inte attraktiv nånstans Bella!

2010-05-27 @ 13:15:39
URL: http://laparlanchina.blogg.se/
Postat av: Felicia

Usch Bella, INTE snygg!

2010-05-28 @ 11:36:23
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0