Hårproblem (ett sjukt ovärt inlägg)

Jag har massor med hårproblem för tillfället. Eller i alla fall två. Mitt hår på huvudet måste klippas då det ser ut som jag stoppat håret i en mixer och det ser hur slitet ut som helst. Inte nog med att det är superslitet jag har någon hårfärg som inte alls är som jag vill ha den. Jag är en riktig rödhåring just nu och jag vill inte vara så rödhårig för tillfället. Det andra hårproblemet jag har är på benen. Jag vaxade mina ben för fem veckor sen och för att jag ska få ett bra resultat av själva vaxningen bör jag nu vaxa mig igen och inte ens röra en rakhyvel. Detta har nu resulterat i att jag ser ut som en hel karl på benen. För att inte känna mig alltför manlig på fredag i min overall drickandes öl så måste jag fan bli av med mina mansben snarast så imorgon hoppas jag innerligt att min kära vaxare har tid för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0