Jag lever

Har inte haft så mycket att uppdatera i mitt liv så därför har jag inte bloggat alltför frekvent den senaste tiden. Jag har ungefär 12 dagar kvar av mitt andra år på universitetet, känns skönt, dock önskar jag för tillfället att jag var teknolog och min termin slutar i morgon istället för den 12 juni, men inte mycket att göra åt. I fredags tog jag mig till Norrköping för att möta min kära vän Felicia. Efter en halvtimmas väntande utanför vederbörandes port med blöta kläder (spöregnet är anledningen till blöta kläder) kom Felicia äntligen hem från jobbet och jag slapp känna mig som en uteliggare. Vi for ganska tidigt till nyinvigningen av Hugo, där Zacharias spelade. Jag och Felicia kände oss minst sagt gamla och bittra bland 92orna med dålig klädsmak, men vi sipprade ändå nöjt på vår dyra frozen strawberry daquri. Resten av helgen har jag slöat och idag hade jag min 15-minuterspresentation om likheterna mellan krisen i Chile på 80-talet och krisen idag. Jag sög, både innehållsmässigt, spanskamässigt och presentationsmässigt.

Felicia var nöjd i Hugos nya del som jag känner hade lite Ottenkomplex men fint var det


Även jag var nöjd, med en stor vattenmelonbit i drinken, sommarkänsla.


Kommentarer
Postat av: patricja

haha har Hugo en ny del? Jag var ute i lördags och uppmärksammande ingen förändring, och jag var nykter. Haha snacka om koll. Men jag håller med dig, man känner sig jätte gammal bland alla småttingar. Borde finnas ett ställe med 20 årsgräns tycker jag.

2010-06-01 @ 22:26:45
URL: http://patriicja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0