Jag vill utomlands nu!

Jag känner just nu i plugghetsen att det skulle vara otroligt härligt med en utlandsresa. Kan verka märkligt då jag kommer spendera större delen av hösten och våren utomlands. Ändå sitter jag och funderar på om jag kanske skulle ta mig en tripp till sydligare breddgrader när jag är ledig två veckor i juli, det är den enda tiden jag har möjlighet att åka någonstans. Men jag tror jag håller mig fram till september då jag och Tanja tar flyget till Alicante. Nu ska jag skriva om likheterna mellan krisen i Chile under 80-talet och dagens kris, mycket spännande...

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag vill också åka utomlands!!!

2010-05-25 @ 15:53:18
URL: http://laparlanchina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0