Madrid

Var en riktigt bra helg i huvudstaden. Allt löste sig till slut men det var inte helt problemfritt, först hittade vi inte till hotellet, sen blir Tanja nästan av med sina grejer på tunnelbanan (ficktjuvar alltså..) och när jag och Tanja skulle åka buss hem hittade vi nästan inte bussen. Lägg dock märke till alla nästan, det löste sig ju faktiskt.


Jag och Tanja på tåget

Tanja och Petra första kvällen då det faktiskt var ganska varmt, andra dagen fick jackan åka fram, har inte använt den sen i maj typ.
Jag och Tanja gillade inte att det spöregnade i Madrid just den dagen som vi var där.

Tanja blev mer nöjd när vi kom in i värmen på Starbucks.
Det där var första dagen, nästa inlägg kommer handla om den coolaste klubb-upplevelsen jag varit med om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0