Hemma!

Nu är jag hemma igen efter en helt fantastisk vecka på Rhodos. Bilder återkommer jag med när jag är på lite mer blogghumör. När vi kom hem var största fokus på att förstå allt som hänt här hemma, kanske har ni läst om en försvunnen 49-åring. Den mannen var en väldigt nära vän till min pappa så det är lite som det är men livet går vidare och jag känner verkligen med hans familj och tänker på dom. Denna vecka kommer fokus ligga på allt som har med Alicante att göra och allt praktiskt sen ger jag mig iväg på mitt livs största äventyr, jag kan knappt vänta längre!

Tänk igår var man klädd i kjol o linne och satt ute nu måste man klä på sig massa kläder om man vill gå ut utan att frysa ihjäl

Kommentarer
Postat av: Tanja

Åå så brun o fräsch :) Jag känner mig redan blek, tur att det är så kort tid kvar tills vi får bygga vidare på brännan!

2010-09-05 @ 20:56:33
URL: http://tanjabloggar.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0