Jag lever

Har annu inget internet hemma sa jag och Tanja sitter pa var gatas spelhall och internetar lite. Har haft otrolig tur med boende. Vi betalar 200 euro for en fyra med utiskt over havet och om det inte skulle vara nog har huset privat pool och tennisplan. Vi har utforskat stranden an sa lange och maste saga att den ar valdigt vacker. Skolan verkar ocksa bra och vi har fatt ett mycket fint valkomnande av Pablo. Tankte mest beratta det och jag hoppas vi far internet snarast sa kan jag aven visa er bilder.

Kommentarer
Postat av: my

låter som om du har det ganska bra sötis :)

2010-09-14 @ 16:47:19
URL: http://mylidberg.se
Postat av: Fia

Oh vad roligt att få höra en uppdatering!:D Låter ju för bra för att vara sant nästan. Fasen vad härligt! Ni kommer ha det hur bra som helst : ) Puss!

2010-09-14 @ 18:24:05
URL: http://fiaelisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vad kul har du åkt nu? hur har du det? :D

2010-09-14 @ 18:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0