Nu har bägaren runnit över

Innan har jag och Tanja tagit alla våra fel med en klackspark men ikväll rann bägaren över och jag riktigt förbannad. Vår tvättmaskin släpper inte ut vattnet och vi har nu en halv insjö i vår tvättmaskin. Vi har fått stått och vridit ut våra smutsiga och blöta handdukar för att de inte ska surna helt. När jag skulle hänga upp en av mina handdukar ramlade den, såklart, ner på grannens tvättlina. Jag orkar inte med mer, varför kan inte vår lägenhet bara fungera som den ska? Varför måste precis allting gå sönder för? Nej jag längtar hem till Sverige där det mesta faktiskt fungerar.

Kommentarer
Postat av: Gary

Är brorsan den som kan hjälpa dig med ett rätt svar. Ja kanske. Troligtvis finns det någonting på tvättmaskinen som ser ut som en liten kanelbulle eller liknande och därefter står det en siffra. ( Sverige står det 900, 1200 eller 1300. Det är Hastigheten på centrifugeringen det står för. Skicka gärna en bild till min mail så ska jag försöka lösa dig om det inte finns någon sådan "kanelbulle". Hela familjen Dambergs hälsar och hoppas att allt är bra med er i övrigt.

2010-09-25 @ 10:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0