Till er mor och far

Eftersom mor och far meddelade mig innan jag åkte att de skulle vara nyfikna på hur jag bor kan jag nu visa bilder bara för er skull, ni andra får det också på köpet så titta och njut.
Vårt tjusiga kök, det enda rummet som är helt.

Mitt sovrum när jag hade gardiner och den hela toaletten, inga fel här...än

Vardagsrummet med världens minsta tv, dock roade vi oss med spansk tv härom dagen mycket spännande, vi fattade ingenting men mycket dramatiskt var det, dejtingprogram var det förresten det fattade vi.

Vårt hus samt utsikten från mitt fönster
Imorgon ska vi in till Alicante centrum med spanskaklassen så kanske bjuder jag på någon bild från "stan" då vi bor ju trots allt i "förorten" playa de San Juan.

Kommentarer
Postat av: Mapa

Lägenheten ser ju riktigt fin ut, och snart har ni väl bytt ut allt som har gått sönder. Ha det så gott

2010-09-23 @ 09:48:41
Postat av: Mapa

Hej lägenheten ser ju riktigt fin ut och snart är väl allt utbytt. Vi är inte avis i dag har vi också sol.

2010-09-23 @ 09:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0