Uppskjutarn

Jag har hela sommaren skyfflat ett problem framför mig. Jag har inte tagit tag i min spanskakompletering som jag haft sen juni på mig att göra. Hade jag varit smart hade jag gjort den när jag fortfarande kom ihåg några ord spanska och var inne i det jag skrev men icke jag väntar till sista stunden, som alltid. Grejen var ju att jag faktiskt skrev det där arbetet kvällen innan det skulle lämnas in så särskilt bra är det inte och om jag håller på såhär kommer det inte bli mycket bättre heller. Har försökt börja på skiten idag och jag har ungefär kommit till biten att jag ska böja om lite verb, det går inte snabbt detta kan jag meddela. Hela mitt huvud är lite av ett kaos nu men som man säger ordning är till för idioter. Ikväll ska jag lämna lägenheten för ett besök i storstan Norrköping för en visit hos Felicia längtar som tusan!

Jag och Felicia i våras, kan meddela att vi är lite mer solbrända nuförtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0