Vi har internet!

Äntligen har vi internet. En dag fördröjt bara då Telefonica-snubben, som för övrigt inte var sen utan tidig fatta den förvåningen hos mig och Tanja, meddelade att han inte kunde komma in i nåt skåp för att han som har nyckeln till det skåpet bara jobbar till 15 så han fick komma tillbaka kl 9 i morse. Han kom 8.45. Men nu har vi i vilket fall som helst internet och både jag och Tanja är superlyckliga. Bjuder på några bilder bara för att jag nu kan.
Utsikten från vår balkong och hamnen i Alicante
Poolen jag och Tanja har simmat i varje dag.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gu vad härligt det ser ut! Blir något avis:P

2010-09-22 @ 17:15:00
URL: http://rebeccagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0