Vi vill om vi kan

För att få tillbaka lite positiv anda i min blogg igen kan jag berätta att igår lagade jag och Tanja lyxmiddag. Vi har under veckan haft en diet som innehållit cola light, baguetter, färdigrätter och ibland varvar vi med lite All-Bran flingor och efter fem dagar med denna diet kände vi att vi behövde lite riktigt mat. Så igår beslutade vi oss för att nu får det vara nog så vi slog på stort och lagade finmiddag bestående av potatis i ugn, något som liknar lövbiff och så grönpepparsås (från påse) dessutom hade vi faktiskt en sallad till detta. Idag ska vi gå till LEO som vi hyr lägenheten av och berätta om vår trasiga tvättmaskin sen ska vi fira med en glass, det är vi värda tycker jag.
Tanja var gladare än hon ser ut för den fantastiska middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0